Pudrowy róż i szary

Dawno nie było posta ze "stylizacją". Zdjęcia powstały podczas ostatniego ciepłego weekendu, ale gdybym dodała czapkę i rękawiczki, to spokojnie mogę chodzić tak ubrana jeszcze teraz. W roli głównej różowy sweter, który uwielbiam - nie gryzie, ma dobry skład i nie marznie mi w nim ani szyja, ani nerki ;) Do kompletu szare jeansy ( uważam, że szarość jest wprost stworzona do tego, by występować w duecie z pudrowym różem ) i czarna puchówka o kroju ramoneski. W czeluściach szafy odkryłam też listonoszkę Kazar, której dawno nie nosiłam. Botki z Venezii to mój jesienny hit, wybór najlepszy z możliwych ;)

szary i róż










sweter - Tk Maxx
spodnie - Pepe Jeans
kurtka - Massimo Dutti
torba - Kazar
buty - Venezia
naszyjnik - Tous
bransoletka, zegarek, pierścionki - Pandora
okulary - Ray Ban

53 komentarze:

  1. Masz rację, popiel z różem to duet idealny, idealny jak cały Twój dzisiejszy zestaw, świetnie:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie taki sweter by mi sie przydał na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjecia, pieknie Cie twoj fotograf maluje. Kolory pieknie współgrają....jest kobieco, miękko i delikatnie, podoba mi sie, fajna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf się ucieszy jak przeczyta Twój komentarz :)

      Usuń
  4. Świetny zestaw :) I mega torebka chyba się w niej zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter z angorką?
    na puchaty, miękki i cieplutki wygląda!
    piękny jest, ma cudowny splot!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie mięsiste sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa, pięknie :) świetny zegarek i naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek cudny, ogólnie jestem wielką fanką sweterków

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweter!

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek super, zestawienie kolorow tez takie lubie! Torebeczke swietna "znalazlas"...;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że ma tył dłuższy:) I ten róż z siwym rzeczywiście duet idealny!!
    A pogoda nie sprzyja do sesji, niestety też znam ten ból. Jak tylko wychodzi słońce wystrzeliwuję z mężem na sesje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w ciągu ostanich 3 tygodni słońce było raz i akurat wtedy nie mieliśmy czasu na zdjęcia.

      Usuń
  12. Sweterek świetny i jeszcze ten kolor, sama chętnie bym go nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie stylizacje, a taki sweterek to by mi się teraz przydał :D Gabaryty poszły w górę więc i teraz i później mogłabym w nim gdzieś śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam szarości;) bardzo fajny look !:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bardzo mi się podoba. Sama łączę szary z różowym ( miałam taki zestaw na blogu.szara spódnica i pudrowy sweter).

    OdpowiedzUsuń
  16. taki sweterek by mi się przydał
    i odcień też jest idealny !

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia! Oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie :*
    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna, ciepła stylizacja. Pandorka dobrana idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowe polacenie kolorkow! I ten sweterek, taki milutki i cieplutki!

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek , spodnie i torebka strasznie mi się podobają ;) Zostałaś nominowana u mnie do LBA mam nadzieję że weźmiesz udział i odpowiesz na parę pytań oczywiście nie osobistych lecz o kosmetykach ;) http://mademoiselleevelina.blogspot.com/2014/12/wyposazenie-kosmetyczki-nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację. Na pytania odpowiedziałam pod Twoim postem, bo z mojej obserwacji wynika, że tego typu posty nie są chętnie czytane, dlatego nie będę takiego dodawała ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. Zestaw bardzo podobny do mojego :D bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się taki splot, jeśli chodzi o sweter i kolor pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemna wizualnie całość:))

    OdpowiedzUsuń
  24. ja równiez obserwuję ! świetny zegarek !

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest ten sweter, wygląda na ogromnie ciepły :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw stworzyłaś, pozdrawiam :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeuroczy masz sweterek, cały zestaw też bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię róż we wszystkich odcieniach:)))bardzo ładny sweter:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory ze sobą ładnie współgrają :) podoba mi się stylizacja i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz pięknie!!!! Golf ma świetny fason i ten kolor pudrowego różu rewelacyjny:):) Zdjęcia super, a czy to nie Kazimierz Dolny??:)

    OdpowiedzUsuń
  32. po pierwsze świetne zdjęcia. A po drugie - genialny sweterek i naszyjnik :) Naprawdę pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny sweterek!!! Idealny na późnojesienną aurę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Sweter bardzo ładny, a kurtka ma świetny fason!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny sweterek, idealny na zimę :) ale dla mnie zakrywa za mało szyi, ja potrzebuje ogromny szal, zeby mi nawet 1mm szyi nie wystawał :D szyja i dekolt zawsze strasznie mi marzną ;x

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nienawidzę jak mi marznie szyja. Tego dnia było jednak naprawdę ciepło i taki golf był wystarczający.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :) Staram się wchodzić na każdy blog komentującego. Obserwujesz? - poinformuj mnie o tym.