Kozaki za kolano i płaszcz w kratę

Temperatura +7 stopni zachęca do spacerów. Zdjęcia z Kazimierza Dolnego, miasta, a właściwie  miasteczka, na Lubelszczyźnie uwielbianego przez turystów, które ma niepowtarzalny klimat i jakąś taką nieuchwytna atmosferę, która sprawia, że chce się tam wracać. 

Tej jesieni ( piszę jesieni, bo astronomiczna zima zacznie się dopiero 21 grudnia ) polubiłam płaszcze. Porzuciłam, póki nie ma mrozów, grube puchowe kurtki i cieszę się, że wróciły cieplejsze dni. Oczywiście jak wszyscy marzę o białych świętach, ale do nich jeszcze lub tylko ( jak kto woli ) 8 dni, więc może zima zdąży przyjść. Mój płaszcz jest teraz na wyprzedaży w Reserved i kosztuje 99 zł.

Do płaszcza założyłam sukienkę Sugarfree, która pojawia się na blogu już po raz trzeci, ale nic nie poradzę na to, że ją uwielbiam :) W szafie wisi już kolejna sukienka z tego sklepu i czeka na debiut w święta, a trzecia jest w drodze :) Aktualnie Sugarfree robi różnego rodzaju promocje, ostatnio było -20% na cały asortyment, a dziś jest rabat na model Carla. Nadmieniam, że post nie jest sponsorowany przez sklep ;) Do zestawu założyłam muszkieterki Anny Field, kupione na Zalando ( o ile się orientuję nie są już dostępne), które są bardzo wygodne i na pewno pojawią się tu jeszcze nie raz. 

Jak Wasze przygotowania do świąt? Ja dziś będę po raz pierwszy piekła pierniczki, trzymajcie kciuki żeby się udały ;) Pozdrawiam wszystkich odwiedzających. 













płaszcz - Reserved
sukienka - Sugarfree
kozaki - Anna Field/ Zalando
torba, bransoletka, naszyjnik  - Tous
pierścionki - Pandora
zegarek - Certina

Przypominam o trwającym rozdaniu KLIK



58 komentarzy:

  1. Płaszcz jak duża marynara wygląda, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płaszcz, ale niestety bardzo pogrubia:(
    Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk i sukienka rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kraciasty płaszczyk :) Plusem obecnej pogody jest właśnie możliwość noszenia ślicznych płaszczów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) ja lubie klimatyczne miasteczka , teraz takim moim Kazimierzem Dolnym jest Vianden :) do ktorego równie chętnie wracam :):) ostatnimi czasy zimą :):)
    Sukienka bardzo mi sie podoba , kolor i fason :) ładnie razem to wszystko wygląda , zaraz zajrze do polecanego przez Ciebie sklepu , z mojej strony mogę Ci polecić Lanti ( nie sponsoruja mnie ;);) ale szczerze ich oferta mnie intryguje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest czarna ???!! Na niektórych zdjęciach Wyglda na butelkowo Zieloną ...

      Usuń
    2. Aniu sukienka jest czarna. Dziękuję za polecenie Lanti, wypatrzyłam już kilka fajnych rzeczy!

      Usuń
  6. Śliczny płaszczyk ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny plaszczyk, wlasnie szukam czegos podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. super look, płaszcz i buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że też polujesz na buty na Zalando ;) mnie także od pewnego czasu kupowanie tam par dla siebie się udaje. Zaraziła mnie zakupami tam mama - ona chyba od dwóch lat nigdzie indziej butów nie kupiła ;P
    Ładne te Twoje muszkieterki. Nawet nie wiem, czy bardziej od płaszcza mi się nie widzą ;)
    P.S u mnie od czterech dni leje ;( więc co mi z ciepła ;(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze buty z Zalando ;) W zeszłym roku zamawiałam botki, ale niestety nie trafiłam z rozmiarem. Generalnie nie przepadam za zakupami przez internet.

      Usuń
  10. Całość bardzo mi sie podoba:) chyba najlepsza Twoja stylizacja:) no o ten Tousik:) wczoraj było tak ciepło ze nawet ja się zgrzałam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę już tyle pozytywnych opiniiłam słyszałam o tym mieście, a wciąż nie było mi dane go odwiedzić :/ może na wiosnę zrobię sobie taką jednodniową wycieczkę z moim lubym :)
    A takie dłuuugie kozaki za kolano mi się tak marzą, a wciąż nie mogę znaleźć dla siebie idealnych :( Twoje są świetne, dodają fajnego zadziorrra całości :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazimierz polecam, bo jest naprawdę cudowny, ale lepiej nie wybierać się w weekend, bo są tłumy.

      Usuń
  12. Cudnie wyglądasz. Płaszcz pięknie się prezentuje na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie!! Nie mam absolutnie żadnych uwag! Sama bym tak ubrała się i dumnie paradowała po mieście!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje nie podobają mi się. Nie ma w nich (często poza eksponowanymi markami) nic za bardzo wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się bardzo podobają! :) Kozaki są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja idealna !!!
    Kocham kozaki za kolano, kocham takie sukienki i kocham twoja torebke!!
    Przepieknie :)))
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna kombinacja kraty i dlugich kozakow. Wprawdzie za tym fasonem buta nie przepadam, ale do Ciebie pasuje idealnie! Za to krate kocham...:)
    U nas tez wiosna tej jesieni, mimo ze zima za pasem;)
    Pozdrawiam Magdziu! Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic dodać nic ująć, jest genialnie, płaszcz chętnie bym pożyczyła ale buty ukradła ,genialnie ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach..., cudowna krata......!!!
    Płaszczyk przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kozaki i płaszcz świetne! Poza tym zdjęcia bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. sama sukienka robi wrażenie do tego kozaki i stylizacja doprawdy w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mi ten płaszczyk wpadł w oko, tylko niestety ma jeden guziczek do zapinania i zrezygnowałam z niego. Magda wyglądasz extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten jeden guzik to jego największa wada ;)

      Usuń
  23. Całość bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten płaszcz rewelacyjnie dopina całość,a kozaki niesamowicie przyciągają wzrok-jednym słowem cudo:-)Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny jest ten kraciasty płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kozaki są po prostu przepiękne! Szczególnie na takich nogach... hoho :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz cudownie! Świetna stylizacja :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kozaczki :) Skąd jesteś, że się w Kazimierzu fotografujesz? :D

    Co do spódnicy, mnie urzekła fajną imitacją skórki, wcale się nie błyszczy, ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszcz piękny a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  30. całość bardzo mi się podoba! tego typu sukienka chodzi za mną już od dawna i w końcu się na nią zdecyduję. Pięknie wyglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Od początku do końca uwielbiam ten zestaw ;)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie podoba mi się twój płaszcz w kratkę. A o czarnej sukience to już nie wspomnę *_* Kooocham czarne sukienki, jestem od nich uzależniona, a twoją to już kocham szczególnie <3

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. A mnie się najbardziej sukienka spodobała ;D! Chciałabym zobaczyć ją w całości :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje kozaki są milion razy piękniejsze niż moje! Ja swoje kupiłam w jakimś małym butiku u mnie w mieście, ale ostatnio widziałam bardzo podobne w Auchanie za - uwaga - 20 zł!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię takie długie kozaki, a płaszcz mam nawet podobny :) Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taak myślałam, że Lublin :D
    Najczęściej zaglądam na Wrońską, bo tam można znaleźć cuda, ale tracę tam mnóstwo nerwów, ludzie zachowują się jak zwierzęta, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny zimowy look. Bardzo podoba mi się płaszcz, niesamowita krata.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kozaki niesamowicie cudowne! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszkieterki świetne! Pierwszy raz w Kazimierzu byłam w zeszłym roku i zachwycił mnie :) Pięknie tam, klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :) Staram się wchodzić na każdy blog komentującego. Obserwujesz? - poinformuj mnie o tym.