Męski prezent, czyli prezent dla niego ;)

Dziś post typowo dla dziewczyn. Zaglądających tu Panów przepraszam ;)
Chyba wszystkie wiemy jak trudno jest kupić prezent dla mężczyzny. Oni zawsze wszystko mają, niczego nie potrzebują, albo nic im się nie podoba. Ja mam dylemat w każde imieniny, urodziny, Dzień Chłopaka, Mikołajki, Walentynki i Gwiazdkę...bo ile razy można kupować portfel, rękawiczki, czy szalik, którego i tak zwykle nie nosi? ;) 

Moje propozycje


cena 135 zł

Zapalniczka Zippo z możliwością wykonania graweru: http://www.zippo.pl/product,Z150.html



Cena 79,90 zł

Scyzoryk szwajcarski: http://www.scyzoryki.pl/pl/p/Victorinox-Camper-1.3613/102

cena 149 zł
Etui na dokumenty, przydatne zwłaszcza dla tych mężczyzn, którzy nie noszą portfela: http://sklep.ochnik.com/etui-na-dokumenty-pl-115-99.html
cena 59,99 zł
Wesołe kapcie :) http://soxo.pl/pol_m_MEZCZYZNI_Kapcie-246.htm
cena 99 zł

cena od 199 zł
Perfumy, najlepiej ulubione, bo wtedy wiadomo, że prezent będzie trafiony ;) Ja zwykle kupuje w Sephorze lub w Super - Pharm, gdzie mam pewność, że produkty są oryginalne. 
cena 159 zł
Bransoletka ze stali szlachetnej: http://www.apart.pl/pl/bizuteriameska,c,1,,15308
cena od 69 zł ( najtaniej w sieci My center ) 
Słuchawki: http://www.mycenter.pl/sluchawki-philips-shl3000-00,id-103393


cena zależna od pojemności  ( 32 GB około 60 zł )
Pendrive w  oryginalnym kształcie: 

cena od około 199 zł

cena 249 zł

cena około 400 zł
 Mulicooker Philips idealny prezent dla mężczyzny, którego pasją jest gotowanie. Kupiłam go mężowi kilka miesięcy temu i jest nim zachwycony :) 



cena około 30 zł

Personalizowany kubek Magic Mug:
1.https://www.facebook.com/my.magic.mug/photos/pb.243836499116054.-2207520000.1417557020./409408035892232/?type=3&theater
2.https://www.facebook.com/my.magic.mug/photos/pb.243836499116054.-2207520000.1417557020./381538055345897/?type=3&src=https%3A%2F%2Fscontent-a-vie.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xpf1%2Fv%2Ft1.0-9%2F1546309_381538055345897_671341678659489258_n.jpg%3Foh%3D6f4f926c10084f68c0a5882c334e1861%26oe%3D54FE92DC&size=960%2C636&fbid=381538055345897


Kilka innych propozycji:

  • dobrym pomysłem jest zawsze książka, o ile obdarowywany lubi czytać ;)
  • bilety na koncert ulubionego zespołu lub na fajne wydarzenie sportowe 
  • coś związanego z jego hobby (bielizna termoaktywna, karnet na siłownię, sprzęt sportowy,  gra komputerowa - hmmmm gra może jednak nie, bo nie będziemy miały z naszego mężczyzny żadnego pożytku przez kilka najbliższych dni i...nocy ;)
  • zestaw kosmetyków - jeżeli jesteśmy na początku związku unikałabym kupowania antyperspirantu, kremu przeciwzmarszczkowego i specyfików na wypadanie włosów, żeby nasz luby nie potraktował prezentu jako aluzji ;)
  • jeżeli nie jesteśmy przesądne możemy kupić zegarek ;) 
  • spinki do mankietów ( mnie się one zupełnie nie podobają )
  • słodycze, jeżeli nasz ukochany jest łasuchem 
  • piwo - koniecznie w ilości większej niż jedna sztuka ;)
  • wizyta u masażysty - koniecznie u mężczyzny :) 
  • krawat lub/ i koszula    
  • pasek
  • płyta    
  • herbata na wagę - dobrze wcześniej wiedzieć jaką lubi najbardziej: owocową, czarną, zieloną...
  • T-shirt z zabawnym napisem lub nadrukiem   ( http://www.koszulkomat.eu/koszulki/searchhttp://www.megakoszulki.pl/Teksty-c164.html?gclid=CjwKEAjw7aiwBRCPgdu70arX70wSJADK6iDDohGeYN-s1dyhyuMlt6qqtWCoQ9XvD4rkdkA09hsZ8xoCEfXw_wcB )                                          

Oczywiście przy wyborze prezentu musimy brać pod uwagę upodobania obdarowywanego i zasobność naszego portfela.
A Wy jakie macie pomysły na męskie prezenty? 

Jedno jest pewne! O wiele łatwiej jest kupić prezent dla kobiety! Nas ucieszy wszystko i nigdy nie mamy zbyt dużo biżuterii, perfum, czy torebek ;)

Post nie jest sponsorowany.

39 komentarzy:

  1. W tym roku nie mam tego typu problemów hihi ale propozycje ciekawe. To prawda facetowi zawsze trudniej cos kupić "bo przecież mi nie potrzeba" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a czemu nie można kupować zegarka? ;d co to za przesąd?;> :)
    ja swojemu kupuje portfel bo jego jest już poniszczony, z resztą sam sobie zażyczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka mi kiedyś powiedziała, że zegarków się nie kupuje, bo odmierza się czas do rozstania ;) ale ja w takie bzdury nie wierzę :)

      Usuń
    2. haha jaka bzdura ;d to tak samo jak mój chciał mi kiedyś buty kupić ale mama mu powiedziała, że się butów nie kupuje bo odejdzie ... i mi nie kupił :<

      Usuń
    3. hahaha też słyszałam o tych butach ;)

      Usuń
    4. ja wierzę :) sprawdziłam na sobie - miesiąc po zakupie zegarka rozstaliśmy się po 10 latach bycia razem :D

      To mówiłam ja - Ewa L. :)

      Usuń
  3. Ahhh prezenty pod mojego meza :-D kocha Bossa :-) a nad tym scyzorykiem musze pomyslec... fajna sprawa i bylby element zaskoczenia bo cwaniak odkryl juz swoj prezent :-D
    Niestety bilety na grand prix rozeszly sie pierwszego dnia sprzedazy, nam udalo sie kupic, ufff, tylko nie wiem czy nie brac lornetki hihi ale liczy sie atmosfera :-D
    Swietny post i pomysly,

    Pozdrawiam Ewa P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż też odkrył prezent ;) Najważniejsza jest atmosfera, ale lornetkę weź na wszelki wypadek ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. ja postawiłam na zegarek ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na zabawę połączoną z hobby - mój luby jest graczem, uwielbia World Of Tanks więc oczywiście dostanie czołg ;-D na Mikołaja dostanie piersiówkę (bo chciał) a na urodziny (które też ma niedługo) podkoszulek ;-) I gotowe! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam dopisać do listy piersiówkę i T - shirt. Dobre pomysły!

      Usuń
  6. Zawsze mam problem co kupić. Głównie dlatego, że chciałabym aby ten prezent był wyjątkowy typowo dla niego, aby go zachwycił i chciał go używać czy nosić zawsze :) Na pewno coś wymyślę i w tym roku, ale muszę jeszcze pomyśleć :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po 11 latach razem wieszkosc bylo :):) buty i zegarki tez , i skorzane rèkawiczki, i teczka, i zegarek biegowy...i perfumy, krawaty, ksiazki, skarpety ,a nawet szlafrok. Swetry, koszule, masaze, kosmetyczka, karnet na basen i saunè, nawet kolekcja filmow..... Buuuuu naprawde w tym roki nie wiem co kupic......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba 2, czy 3 lata temu kupiłam karnet do kosmetyczki i niestety mąż z niego nie skorzystał...

      Usuń
    2. Z kosmetyczki nie , ale pedicure mu sie spodobał :):)
      Poszłam na łatwiznę - rękawiczki ( bo te czesto sie gubi ;);)

      Usuń
  8. Mulicooker Philips super ja ze swojej strony proponuję jeszcze terminarz, a słyszałam ze zegarków nie powinno się dawać bo zwiastują koniec związku 0.o

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje, zawsze miałam problem z prezentami dla kolegów. ;)
    Ja kupiłam znajomemu na Mikołajki książkę geograficzną, ale on się tym interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. I agree men are always a little hard to buy a gift for! I love your ideas! The utility knife is very cool and I really like the personalized mug!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek z napisem hej przystojniaku jest rewelacyjny - może poprawiłby humor mojemu mężowi, który musi wcześnie wstać do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpety! Konieczne są skarpety:)
    A tak serio to planuje kupić zegarek;) a te kubki są super, a co mi tam... Dorzucę mu jeszcze kubeczek;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie kupiłam mojemu mężczyźnie golarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ha :) Akurat brat mojego męża nie tak dawno dostał identycznego Philipsa! Tylko kupowany był jeszcze przed tą promocją, ale sama muszę rozważyć czy nie zrobić mojemu mężczyźnie takiego prezentu pod choinkę bo 200zł zwrotu to bardzo fajna zniżka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu jakieś interesujące propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne propozycje :)
    wspólna obserwacja ? Daj znać

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze mam z tym problem, więc chętnie skorzystam z Twoich propozycji. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pantofle ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja juz kupilam na mikołajki niebanalnanbluzke z luznym golfem wlasciwie kołnierzem a na gwiazdke biker boots- skóra z dodatkiem filcu ale o tradycyjnych bokserkach i skarpetkach nie zapomniałam i mam zamiar na gwiazdke dac je pierwsze żeby mu mina zrzedła hahahah

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja co roku mam problem z wyborem prezentów dla facetów (czytaj - mąż, brat, tato), ale w tym roku o dziwo! mam pomysł dla dwóch z nich :-) Propozycje bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wchodzę na bloga, patrzę na tytuł : Meg, spadłaś mi z nieba! Co prawda kilka pomysłów które podałaś już " wyczerpałam" (polecam scyzoryk, kupowałam już ubrania i inne ale to właśnie z takiego gadżetu mój TŻ był najbardziej zachwycony) - z innych na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam zawsze problem co kupić mojemu mężowi :/ W tym roku przyszedł mi z pomocą i zażyczył sobie...rotomat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mam aż takiego problemproblemu z pomysłem na prezenty, zawsze udaje mi się coś wymyślić :D
    Ale, lubię posty tego typu , bo zawsze znajdzie się rzecz o której nie miałam pojęcia lub poprostu nigdy wcześniej nie widziałam i czasem z tego korzystam ;)
    Bardzooo spodobał mi się ten kubek 'my boyfriend, my hero' !! :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapcie, perfumy i słuchawki już kiedyś mój chłopak dostał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Można też pomyśleć o modelach do składania - każdy facet powinien się z czegoś takiego ucieszyć! Z tych lepiej wyglądających (metalowe, seria metal earth) można już coś dorwać od 30-40 zł, wiec nie jest to sprawa droga, a moim zdaniem może być rewelacyjną opcją ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może równie dobry pomysłem będzie prezent taki jak ten: http://kreatorkoszulek.pl/. Kreatywnie, szybko i sprawnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :) Staram się wchodzić na każdy blog komentującego. Obserwujesz? - poinformuj mnie o tym.