Boyfriend jeans and white T-shirt

Kiedy wyruszam w plener zawsze dbam o to żeby było mi wygodnie; unikam obcisłych spodni, dopasowanych bluzek, ciężkich toreb i nowych butów, które mogą okazać się niewygodne. Na krótką wycieczkę na Roztocze założyłam boyfriendy, oversize'owy T-shirt, oversize'ową koszulę oraz wysłużone Conversy. Żeby nie było zbyt nudno zabrałam ze sobą Obag w kolorze magenta z granatowymi linami i granatowym organizerem.

Jutro wyruszam na poszukiwania zamszowej torby. Kilka jesiennych rzeczy już kupiłam, ale ciągle mi mało ;) A Wy kupiłyście coś ciekawego z nowych kolekcji? 






"Kapliczka na wodzie" w Górecku Kościelnym - podobno płynąca pod nią woda ma moc uzdrawiania, podobnie jak bijące nieopodal źródełko " Boża łezka".





spodnie - Zara
T-shirt - Tk Maxx
koszula - Butik VIP, Lublin
buty - Converse
torba - Obag

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz - tak luzacko, swobodnie i młodzieżowo ;)

    ja póki co z nowych kolekcji kupiłam sobie taką tycią tycią, maleńką listonoszkę w Deichmannie ;)
    i kraciasty szal w H&M'ie ;P
    jakoś nie mam nastroju na zakupy ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, na luzie, piękne zdjęcia, byłam na Roztoczu, tam jest pięknie. Bardzo fajne twoje spodenki i conversy. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie sprawić boyfriendy
    Ostatnio zauważyłam że jakoś mi znacznie lepiej w dżinsach o klasycznym kroju
    Świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  4. boyfriendy uwielbiam - mam ze 3 pary ;p świetnie wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, uroczy koń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, luźny look :) bardzo ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygodnie i szykownie:)))mam nadzieję że poszukiwania torby były udane:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane Reniu :) Niedługo zaprezentuję mój zakup :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz! I ten konik też śliczny :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. BOYFRIENDY!!! kocham!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka gatunku w najlepszym wydaniu! Super fotki:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wycieczka, fajny zestaw :) Oj, dawno nie byłam na Roztoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie takich portek mi brakuje!
    Fajny zestaw na wyprawy:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie połączenia! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny zestaw na wycieczkę. Bardzo podoba mi się koszulka jak i koszula. Natomiast w tej torbie jestem od dawna zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :) Staram się wchodzić na każdy blog komentującego. Obserwujesz? - poinformuj mnie o tym.