Sylwestrowy look i wyniki rozdania

Kochani witam noworocznie i na wstępie życzę Wam, aby Nowy Rok był piękny, radosny, szczęśliwy, abyście nie bali się wyzwań i dzielnie podążali drogą swoich marzeń!

Koniec starego roku i początek nowego to czas podsumowań i odpowiedzi na pytanie jaki był miniony rok i zastanawiania się co chcielibyśmy zmienić w naszym życiu. Mój rok był dobry i ciekawy: odkryłam nową pasję, która sprawia mi wiele radości, założyłam bloga oraz podjęłam bardzo ważną decyzję dotyczącą mojej przyszłości ( ale o tym opowiem za jakiś czas ). Zwykle z początkiem roku każdy robi jakieś postanowienia, których zwykle nie dotrzymuje ;) Ja postanowiłam, że będę piła więcej wody (nie mylić z wódą ) i będę regularnie ćwiczyła. A jakie są Wasze postanowienia?

Nowy Rok powitałam w domowym zaciszu z mężem i psem. Nakręciłam loki, zrobiłam makijaż i  włożyłam cekinową sukienkę. Oto jak wyglądałam. 

sukienka cekiny






I jeszcze zdjęcia z dzisiejszego spaceru - pozostałości po zabawie innych. 


sukienka - no name
naszyjnik - no name
bransoletka - Tous
zegarek - Certina

30 grudnia 2014 roku zakończyło się rozdanie. Dziękuję wszystkim za udział w zabawie. A tym razem szczęście uśmiechnęło się do osoby, która ma numer:


a jest nią:


Aniu gratuluję serdecznie i proszę o kontakt ( w ciągu 3 dni ) na adres meg195@wp.pl w celu podania adresu do wysyłki.

75 komentarzy:

  1. Pal sześć sukienkę. Stanowi ona tylko doskonale tło dla Twojej urody.A za spacer podziwiam Ciebie. Na mojej dziesiatej to było istne lodowisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dziś w całym Lublinie takie lodowisko. Jakby nie pies to byśmy nawet na krok z domu nie wyszli. Ale dzięki dzisiejszym spacerom mam zaliczone ćwiczenia, bo mięśnie musiały podwójnie pracować żebym się nie wywaliła ;)

      Usuń
  2. :):) na niezła kreacja na zacisze domowe :) choć jestem za :)
    Mnie pokonała migrena :) i jak to Moj mąż powiedział przyszło mu całego szampana samemu wypić ;) zwłaszcza ze otwarty i oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cekinowe sukienki, na Sylwestra tym bardziej są idealne :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka prezentuje się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a to niespodzianka :) dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz :)) no i gratulacje dla zwycięzcy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Ani :)
    a kreacja cekinowa - sylwestrowa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałam mieć taką sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu przepiękna sylwestrowa stylizacja. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny makijaż, świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka :-) Bardzo ładnie się prezentowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądałaś, ja też spędzałam sylwestra w domu z narzeczonym i kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Spełnienia planów, samych przyjemnych momentów, wiele natchnienia do blogowania i ogólnie radości!
    Pozdrawiam serdecznie, A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne loczki, gratuluję zwyciężczyni)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądałaś. Śliczna sukienka :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  16. uuu, Kochana - wyglądałaś obłędnie!
    albo raczej - oszałamiająco!
    to zdecydowanie lepsze określenie ;)
    chyba Ci zazdroszczę tego, że tak pięknie możesz zakręcić włosy - moje się rozwalają już po godzinie ;P

    nasz Sylwester to było wspólne z Lechem siedzenie przy sushi i winie.
    nie mieliśmy ochoty na żadne tańce ani imprezy.
    takie z nas aspołeczne dziwolągi ;P

    a postanowienia?
    ogarnąć edukację, zakończyć ją.
    i zrzucić kilka nadmiarowych kilogramów z trzech ostatnich miesięcy ;P

    wszystkiego dobrego dla Ciebie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar dziękuję bardzo!!! Co do loków to moje włosy są bardzo mało podatne na jakiekolwiek próby stylizacji. Na szczęście Mikołaj zadbał bym miała najnowszą lokówkę, która potrafi zdziałać cuda, bo ja siebie w lokach uwielbiam ;) Kiedyś o lokówce napiszę, bo jest rewelacyjna.

      Usuń
  17. Świetna sukienka, Gratuluję ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz :)
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne loki i te czerwone usta... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great Post ! İ love this blog <3
    i am following you !
    You can also follow me please kisses <3
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka i faktycznie idealnie pasuje na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. winszuję:)
    sukienka śliczna - zastanawiałam się nad taką na studniówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka wystrzałowa :) I makijaż bardzo mi się spodobał, pełna klasyka i czerwone usta :) Nie ma się do czego przyczepić, a wręcz przeciwnie Madziu - cud miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieki za zyczenia - wzajemnie Madziu!
    A wygladalas swietnie - takie blyszczace sukieneczki sa idealne na Sylwestra..:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny ten sylwestrowy look :) błyszczysz jak gwiazdeczka;)) Ja niestety nie zdążyłam przed Sylwestrem żadnej foty pstryknąć, a na Sylwestrze, jak już się zabawa zaczęła to nie pomyślałam o tym! szkoda, bo miałam piękną suknię z SH za jedyne 10 zł:))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze założysz ją na inną okazję i wtedy pstrykniesz fotki :)

      Usuń
  26. Nie robie w tym roku postanowiem, bo ubiegloroczne spełzły na niczym :) Ale oczywiscie zycze wytrwalosci w twoich postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi postanowieniami noworocznymi zwykle tak jest ;)

      Usuń
  27. Piękna sukienka, ślicznie się w niej prezentujesz ! :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześlicznie, a błysk w tym sezonie wręcz wskazany!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna sukienka, robi prawdziwe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka genialna! Lubię takie stroję! Jedna sukienka i już mamy totalny look!

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna sukienka
    i bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądałaś pięknie, makijaż cudo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak tak tak cekiny to był hit sylwestra ! :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama pokręciłaś włosy ? Loczki są perfekcyjne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loczki robiłam sama, lokówką Babyliss Curl Secret :)

      Usuń
  35. Wyglądasz świetnie:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  36. A co to za szmineczka? Wyglądałaś cudownie :)
    Co to za postanowienie noworoczne? Czyżbyś porzuciła Pandorę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję* Szmineczka Bourjois Rouge Edition. Z Pandory niewiele już mi się podoba ;) Prawie wszystkie chciejstwa już mam ;)

      Usuń
  37. Ja nie mam postanowień, za to Tobie życzę powodzenia w realizacji:)) Twoja kreacja i makijaż super! Zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pamiątek po zabawie innych to też mnei drażnią... najbardziej boje się jakiś petard, niedopałków że może dojść do tragedii...

      Usuń
  38. Ślicznie wyglądałaś!! Mi się bardzo podobają takie cekinowe sukienki ale nie miałam bym gdzie w niej iść, no chyba że kiedyś kupię i z trampkami zestawię hihi;);) Masz bardzo dobre postanowienia! Życzę Tobie aby udało się je zrealizować no i szczęścia!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Madziu fantastycznie wyglądasz a kolor szminki pasuje Ci jak najbardziej - w niej kwitniesz

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądałaś :) piękna sukienka i boska fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna kiecka idealna na sylwestra. W domu we dwoje ( czy troje) też powinnyśmy błyszczeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz w takiej sukience:) U mnie na blogu również sylwestrowa stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądałaś w Sylwestra, ja przesiedziałam w piżamie i bez makijażu, jakoś nie miałam siły się stroić :)
    Gratuluję zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  44. I think having goals for the new year is a great idea! I think I should be drinking more water as well. It really does help. I loved your beautiful outfit! That sequin dress is amazing and your hair was gorgeous!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja, ale Ty we wszystkim wyglądasz pięknie i elegancko ;-P Pozdrawiam serdecznie całą sylwestrową- domową ekipę!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podoba mi się makijaż. Usta mają bardzo fajny odcień czerwieni.

    http://rzepka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :) Staram się wchodzić na każdy blog komentującego. Obserwujesz? - poinformuj mnie o tym.