Męski prezent, czyli co kupić chłopakowi

Mikołajki już za nami, ale temat męskiego prezentu jest wciąż aktualny, bo teraz zaczynamy gonitwę po sklepach w poszukiwaniu prezentów gwiazdkowych. 

Jeżeli  mamy mocno ograniczony budżet i możemy wydać maksymalnie 50 zł to naprawdę mamy bardzo wiele możliwości, oto kilka propozycji: 
  • płyta z ulubioną muzyką,
  • książka  ( jeżeli ma czytnik to kupcie e-booka ),
  • słodycze, jeżeli jest łasuchem ( warto kupić takie jakie lubi lub takie, których jeszcze nigdy nie próbował ),  
  • piwo ( warto wybrać jakieś z niszowych, regionalnych browarów - niech facet wie, że starałyście się wybrać dla niego coś ciekawszego niż to, co jest dostępne w każdym sklepie ), 
  • zestaw kosmetyków ( dostaniecie w każdej drogerii, niektóre sklepy w okresie przedświątecznym darmowo pakują zakupy na prezent ),
  • skarpety - które już powoli stają się prezentem kultowym ;) - np. skarpety dla fana Star Wars ;)
  •  śmieszny otwieracz do piwa,
  • herbata lub kawa na wagę,
  • brelok do kluczy,
  • kalendarz, ale tylko wtedy, gdy wiemy, że będzie go używał, bo prezenty, które się rzuci w kąt nie są fajne,

T - shirt Reservedbokserki Reservedzestaw Gillettekubek



Przy budżecie do 100 zł możemy już trochę bardziej poszaleć i albo kupić jeden droższy prezent, albo kilka tańszych drobiazgów.



 scyzoryk szwajcarskipendrive w oryginalnym kształcieśmieszne ciapysłuchawki - 69 zł

Chociaż nie przepadam za spinkami do mankietów to ostatnio zauroczyły mnie spinki Yes z kolekcji Mix & Match, które możemy dowolnie łączyć. Kosztują 89 zł za komplet. Czyż nie są urocze?


Kiedy na prezent możemy przeznaczyć aż 200 zł to naprawdę możemy już poszaleć ;) W tej cenie możemy kupić:
  • elegancką koszulę np. marki Vistula lub koszulę jeansową,
  • skórzany portfel,
  • skórzany pasek, 
  • perfumy, 
  • plecak lub torbę na sprzęt fotograficzny,
  •  biżuterię ( obrączkę lub bransoletkę ),
  • zegarek o ciekawym wyglądzie,


A kiedy dysponujemy niemal nieograniczonym budżetem to możemy się pokusić o zakup:
  • drona,
  • sprzętu fotograficznego,
  • laptopa lub tableta,
  • telefonu,
  • kamery go pro,
  • deskorolki elektrycznej,
  • wycieczki lub wspólnego pobytu w spa ( szczerze to nie wiem, czy ryzykowałabym z wycieczkową niespodzianką chociaż bardzo dobrze znam upodobania mojego męża, bo jednak termin warto ustalić wspólnie ) 
To tylko kilka propozycji, a możliwości jest nieograniczona ilość. Najważniejsze jest jednak to, aby prezenty dawać od serca, bo nie jest ważna ani cena, ani ilość, ale to, że pamiętamy i to że chcemy komuś sprawić radość. Słuchajcie też uważnie swoich facetów, bo czasami oni sami wysyłają nam mniej lub bardziej wyraźne sygnały co chcieliby dostać ;) 

Macie już pomysł na prezenty gwiazdkowe dla Waszych mężczyzn? Co byście dopisały do mojej listy? 

18 komentarzy:

  1. O tak, jakies nowe perfumki by sie sprzydaly mojemu mezulkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie gadżet SW. Muszę czegoś poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! :) Niektóre klasyczne, inne bardzo oryginalne, tak jak te ciekawe spinki. Bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te gatki ze star wars :) ! genialne są :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja muszę jakieś perfumy wyszukać dla mojego męża, bo już mi smęci za uszami:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam doszłam do wniosku że na faceta nie należy wydawać większej kwoty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojego męża ciężko zaskoczyć, ale co roku się staram. On jest fanem zegarków, więc jednym z prezentów w tym roku będzie właśnie to. Dostanie jeszcze perfumy i książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Propozycje są bardzo fajne :D Ja w tym roku postawiłam na t-shirt i akcesoria wędkarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pomysły, ja w tym roku stawiam głównie na elektroniczne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już kupiłam prezent swojemu chłopakowi i liczę, że się z niego ucieszy :) w tamtym roku kupiłam mu słuchawki, porządne i dość drogie, ale był bardzo zadowolony :) Dla informatyka, to prezent idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysły.Ja to się z mężusiem umawiam co byśmy chcieli, żeby nie wydawać pieniędzy na niepotrzebne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw prezentowy, zaczynam szacować na jak drogi prezent zasłużył mój miły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić kombajny kosmetyczne 17w1 . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :) Staram się wchodzić na każdy blog komentującego. Obserwujesz? - poinformuj mnie o tym.