Odżywka do paznokci L'Oreal La manicure 7 in 1

Dziś post nietypowy, bo kosmetyczny, ale podjęłam decyzję, że i takie będą się tutaj pojawiać. Na pierwszy ogień idzie odżywka do paznokci L'Oreal La manicure 7 in 1. Zużyłam dwa opakowania, więc śmiało mogę pisać o jej zaletach i wadach. 
Na początek parę słów o moich paznokciach przed zastosowaniem odżywki: były bardzo słabe, rozdwajały się, lakier trzymał się maksymalnie 12 godzin ( tak, tak to nie żart ), nawet lakier hybrydowy trzymał się tylko około 6 dni po czym zaczynał odpryskiwać razem z moją płytką. O tym jak jest teraz za chwilę. 


Loreal 7 w 1



OPIS PRODUCENTA

Odżywczy lakier podkładowy chroniący paznokcie przed wysuszeniem i rozdwajaniem. Wzmacnia płytkę, przedłuża życie lakieru, zawiera niewielką ilość olejku arganowego. 

Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/ Trimellitic Anhydride Copolymer, Octocrylrnr, Silica [Nano]/ Silica, N-Butyl Alcohol, Trimethylpentanedyl Dibemzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Hexanal, Phosphoric Acid, Argania Spinosa Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Polyvinyl Butyral, Dimethyl Sulfone, Acetyl Methonin. [+- May Contain Cl77891/ Titanum Dioxide, Cl60725/Violet2].

Źródło ( wizaż.pl ) 





MOJA OPINIA

Odżywka jest w postaci klasycznego lakieru do paznokci, który ma dobrze wyprofilowany i wystarczająco szeroki pędzelek, więc nakłada się bardzo komfortowo. Stosowanie: przez 3 dni nakładamy po jednej warstwie odżywki, po czym zmywamy i zaczynamy od nowa. Już po pierwszej warstwie nasze paznokcie wyglądają zdrowiej, druga warstwa nadaje im delikatny mleczny kolor, co wygląda bardzo ładnie. Wszystkie warstwy wysychają bardzo szybko, chociaż przy każdej kolejnej potrzebujemy odrobinę więcej czasu. I tak jest do około połowy buteleczki. Później jest niestety gorzej. Odżywka gęstnieje i nie nakłada się już z taką łatwością jak na początku. Gęstnieje do tego stopnia, że sporo produktu zostaje w buteleczce i nie nadaje się do użytku.

Tyle odżywki zostaje w buteleczce :(




Co do stanu moich paznokci teraz, to na pewno jest lepiej niż było. Paznokcie mniej się rozdwajają, odżywka stosowana jako lakier podkładowy przedłuża żywotność lakieru kolorowego aż do 3 dni (dla mnie to duży sukces ).  Największe minusy to: szybkie gęstnienie, brak możliwości zużycia opakowania do końca i dość wysoka cena, bo odżywka kosztuje około 25 zł ( ja kupiłam w promocji za 15 zł ) a jej pojemność jest niewielka bo tylko 5 ml
Mam jeszcze jedno opakowanie tej odżywki, które wczoraj zaczęłam używać i nie wiem, czy kupię kolejne. 

Znacie tę odżywkę, a może polecicie mi jakąś inną?

22 komentarze:

  1. Chyba wypróbuję, bo moje paznokcie są w fatalnych stanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że jest jakaś dobra odżywka 8 w 1 z Eveline. Zamierzam kiedyś do niej dotrzeć i ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdania na jej temat są podzielone. Jedne ją kochają, inne nienawidzą, bo zniszczyła im paznokcie. Ja ją kupiłam, ale nie mogłam używać, bo strasznie piekły mnie paznokcie :(

      Usuń
    2. piekły z powodu formaldehydu..

      Usuń
  3. Magda ja mogę polecić Ci odżywki z Oriflame.
    Używam zarówno ja jak i używam je na klientkach przy zabiegach parafinowych.
    Są to: zielona - growth BOOSTER i żółta nail FOOD
    Aby odbudować i poprawić kondycję paznokci np po tipsach ja używałam odżywkę serum do paznokci zakupioną w aptece, firmy BIOVAX - opti cure.
    Pracuje z tymi odżywkami już dość długi i polecam.
    Ja osobiście przy moim trybie pracy powinnam mieć paznokcie w fatalnym stanie, a dzięki tym odżywką są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama i siostra jej używały. Były zadowolone, ale ostatecznie jakiś czas po odstawieniu trochę się pogorszyło... Teraz używają Nail Tek II. Ja jestem wierna manicure japońskiemu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama szukam jakiejś dobrej odzywki , ponieważ rownież mi sie łamią paznokcie. Chyba sie skuszę na regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam bardzo ciekawa tej odżywki i fajnie, że jakieś efekty daje, ale szkoda że gęstnieje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedzialam ze loreal wydal taka odzywke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam, że sama cena po promocji już kusi, żeby ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym się tylko spytała; gdzie ją kupiłaś. Bo coś niecoś znam tą branżę i wiem w których aptekach można kupić niezłe kosmetyki z dobrej hurtowni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sally Hansen :) tej marki odżywki z cała pewnością mogę polecić .
    Evelin 8 w1 Uzywałam z pełnym zachwytem do czasu kiedy działo sie to co u innych , prkały w dziwnych miejscach

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam odżywke Eveline 8w1 i byłam zadowolona. Nie wiem jak ona wypływała na kondycje moich paznokci, ale chodziło mi głownie o to żeby przedłużyć żywotność lakieru na nich. I sprawdziła się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A myślałam, ze jest lepsza, ja jestem wierna Eveline, dla mnie niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię naturalną pielęgnację typu oliwa z oliwek :) Pisałam o tym kiedyś na swoim blogu ale nie będę Ci spamowała tablicy :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie szkoda że tyle tej odzywki się marnuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam styczności z tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą odżywkę dostałam na otwarciu rossmana w moim mieście. U mnie mnie niestety nie przyniosła żadnych efektów :)
    Bardzo ładny design bloga :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :) Staram się wchodzić na każdy blog komentującego. Obserwujesz? - poinformuj mnie o tym.